Thursday, May 17, 2007

FT Livescore училище

Еми това е другари и другарки, вече имам средно образование, всичко останало са няколко формалности(бал, производствена практика до която нямам директен транспорт и държавен изпит, но той е допълнително)

1:0 - МОМИ, Калестрова

Въпреки надеждите ми, че тройката по въпросните металообработващи машини и инструменти ще дойде сравнително лесно, оказа се, че за половин час трябва да науча 4 листа глупости + няколко схемички. Първо единия, после и другия урок, справих се що-годе, по-трудно ми беше да я намеря за да й разкажа втория урок, беше се запиляла в някаква полусрутена стаичка на първия етаж(в момента правят ремонт на училището, така че около 15-тина стаи отговарят на това описание). Когато ми драсна 3-ката в дневника почнах да подскачам, като голмайстор на световно по коридорите, сигурно са се чудили другите ученици кво правя. Всъщност и аз съм се чудил на някой хора, дето се държат така в края на годината, вече знам какво са имали предвид.

2:1 - МЕ, Гъшаров

Тука съм раздвоен. От една страна можеше да ми остави двойката, щото закъснях с два дни за крайния срок(който ми е ясен от 4 месеца някъде), а и пак едва го хванах накрая да му предам тъпите чертежи(4/5 от които дори не погледна). И понеже нямах време да си препиша всичко на белова* се заяде, каза че повече няма да проверява нищо и ми остави тройка. На няколко човека с 4 за първия срок и 3 за втория остави 4 за годината, но на мен - 3, ама че педал, честно. Пък аз сигурно глупавия му материал по машинни елементи го знам по-добре от 3/4 от класа.
Все пак с оглед факта, че вчера около 10:00 си мислех, че ще остана на изпит по МЕ, и тройката е добра оценка.

Други:

  • След като вече завърших училище, ще ми остане свободно време да се занимавам с някой неща, за които нямах време по-рано. Например да си поиграя малко с Райд и някой мравчици и хлебарчици, които са решили, че тука може да живеят спокойно.
  • След като вече завърших училище, няма да има с какво да се оправдавам и да отлагам - трябва да си оправя куповете дрехи, листове, учебници и какво ли още не из стаята.
  • Както споменах по-горе, в училище правят ремонт - слагат алуминиева дограма и разни други разкрасявания. Интересното бе, че точно когато напусках Матевски(училището, където бях до 7-ми клас), започваха да правят основен ремонт - същия, дограми и козметика. Все се разминавам....

* 1. Лично и пристрастно обяснение - защото брат ми не искаше да ми помогне с няколко много прости неща в Аутокада, които трябваше сам да си губя времето с тях
2. Безпристрастно обяснение - защото започнах да си правя най-големия и важен чертеж днес сутринта в 3, правех го до 8. А и защото по принцип започнах да си правя проекта преди 3 дни, а трябваше преди месец-два.




И други неща можеше да напиша, но на брат ми му почва някакъв турнир, така че аре чупка. И пишете коментари иначе ще дойде големия лош вълк. А, да, утре може да се снимам с някой от най-емблематичните ми даскалки и даскали и да ви разкажа малко за тях

7 comments:

Anonymous said...

а вие дипломна работа не правите ли?
едно време в СТ ми отиде седмица - две, през които иначе можеше да уча математика

Anonymous said...

дипломна работа, курсов проект - врат, шия
това беше въпросния гъшаров

Anonymous said...

а ние отделно си имахме курсови проекти по 4-5 предмета
не е същото

Anonymous said...

бате вълкът тука не играе голяма роля!
:)

Anonymous said...

тс: брат ми е правил в общи линии същото, но тогава се е наричало дипломна работа; сега въпреки, че не сме курс е курсова работа
дв: вълк??

Anonymous said...

а, видях кой вълк, но как така не играе голяма роля:)

Anonymous said...

Не се плашим от Вълк просто :)