Tuesday, September 11, 2007

ФМИ

Мисля, че е време да дам малко разяснения относно следващата година, за да се отърва от въпросите "Абе, какво стана с твоето кандидатстване", "Ти нали беше в София" и тем подобни, нали за това са блоговете?

Малко за блога

Явно опитите ми да бъда оригинален(ха-ха, оригиналност като по вси блогове) с разни цитатчета или снимки без текст, като постове в блога не ви заинтригуват, пък аз какво ли друго съм предполагал, само фогела сигурно знае какво е това последното, или пък защо пуснах снимка на Сид Барет точно на 07-07(сега не ми се правете на умни, всички имаме гугъл). За това вече няма да си въобразявам глупости и за да трупам отговори в блога ще се надявам на разни сензацийки* или плоски жълти клюки.
Да добавя също, че след като вече имам телефон с камера, когато се сдобия с блутут ще вкарам и малко шарения

Какво е ФМИ

ФМИ е факултет в Пловдиския университет, с който не искам да имам много общо, но уви, поне един семестър ще имам. Надеждите ми в Пловдив бяха в съседния, за икономически и социални науки и МИО и съвсем логично(поне според мен, де) бях писал само 4 специалности, които бих искал да уча, без да слагам разни глупости, колкото за да влезна нещо. Е, едва ли някой не е разбрал, че не се вместих във въпросните специалности, но пък за това има незапълнени места след 3-то класиране. Един ден майка ми така ме събуди от сладка дрямка към 9 сутринта. Каза ми веднага да ставам и да тръгвам към офиса, за да се запиша някаква там глупост ква да е. Аз станах, прегледах спортните новини, хапнах, гледах някъв сериал и тръгнах към офиса й. Та в края на краищата се записах в авторитетната специалност "Математика и информатика", където по принцип бих влезнал след първо класиране в горната половина на класирането с моя бал. На 1 октомври почвам.
ФМИ също е и една известна в ютуб и вибокс група, кръстила се фатални мозъчни изкривявания, известна с песничката си за "два гигабайта два гигабайта", пята на 4 гласа.

hi5

Това сигурно също знаете какво е. Не знаех, че е толкова досадно всъщност, докато не почнаха разни ядосани хора да ме псуват къв съм бил флудър и защо ги каня в такива тъпотии(не си само ти жужи). Пък и моя меил се напълни с "едикой си ви прие като приятел" и така на татъка. Така и не разбрах какъв е смисъла изобщо от тези майспейс тъпотии, но щом редондо и вайпъра са си направили труда, значи не е чак такава глупост. Освен това мисля, че профила там ми е достатъчно олигофренски, евала си бичим.

Какво друго през следващата година

Ще гледам да си оползотворявам времето по-добре. Ще лягам по-рано. Ще спя по 8 часа, не два дена по 4, един по 14 или нещо такова. Ще си мия зъбите всеки ден. Може най-накрая да си сваля пълната дискография на Бийтълс. Ще се запозная по-добре с Kula Shaker и Auteurs. Може да опитам някаква нова кухня. Няма да пуша(не, че имам проблем с това, просто е модерно да се добавя и отказването от цигарите в тези списъци).
Това е живи и здрави, да си знаете, че говедата преебаха национала и монтоя е потомствен циганин. Хммм.. честит 15 септември, яна:)



* така изглежда по-готино

4 comments:

Arutha said...

кво е hi5 ?!

Anonymous said...

яко ръфа батериите тоя блутуут, но пак е що-годе добре - инфрареда направо ги ликвидира

Anonymous said...

1 хай5 нещо като майспейс и де да знам, абе глупости, ще ти пратя после, напомни ми:))
2 знам

cadaurus said...

Suede са по-яки от кула-та, пробвай тях :)

а амусед то деатх е ебаси албума...