Monday, July 9, 2007

Носталгия

Блога ми съществува от около 3-4 месеца, така че всякакви разсъждения на тема "доброто старо време" са нелепи, но какво в моя живот не е?

Лятната умора

Пролетната такава не може да й стъпи на малкия пръст. Все пак, според едни мои разсъждения пролетната умора е научно оправдание за клиничния мързел(макар, че второто звучи по-научно), то да си го кажа честно - в момента просто ме мързи неимоверно. Става дума за последните седмици. Верно в София извървях десетки километри, но и то донякъде беше породено от мързел - да си купувам билети и да чакам трамваи(кой е казал, че в мързела ми има логика?).
В тоя ред на мисли да кажа, че трябва да си изтрия един печат на картата за градския транспорт, според който тя вече не важи. Не ми се пътува с по 60 стотинки...

Ами заглавието?

Еми носталгия, носталгия... Изчерпва се с това, че до преди малко четох какво съм писал в блога до сега. Абе като изключим факта, че го четат 3-4 човека, мисля е доста по-добър от повечето блогове, в които през два-три дена се появява постинг от 2-3 реда, цитат от песен или малоумна снимка(всички прилики с действителни лица и събития са напълно случайни и съм сериозен!). Иначе в момента си хапвам диня и си спомням за едни по-далечни дни в клубовете, но това е друга тема

Бъдещи планове

* до 12 юли: мързелуване, спане, мързелуване, телевизия, може да измия пода, мързелуване
* 12 юли: пообяд или когато ми скимне - заминавам за София
* 13 юли: Изпит по математика в София
* 14 юли: обратно в Пловдив, или още на 13 или де да знам, но със сигурност преди
* 15 юли: Изпит в Пловдив
* 17 юли: Изпит в Пловдив
* 19 юли: Изпит в Пловдив
* 20 юли: евентуално заминаване за село и там обичайните футбол, дай боже риба, неизбежно алкохол
* 26 юли: обратно в Пловдив
* 27 юли: Изпит в Пловдив
За по-нататъка не съм мислил, но абсолютно сигурно е, че плановете нататък са пряко свързани с резултатите от изпитите. И тъй като вече летния сезон ще е преполовен, най-вероятно ще ида в София да бачкам

Theodor, out

3 comments:

Anonymous said...

бате, тва Theodor почти е като ник на толкинист :>

Anonymous said...

къде има Theodor?:)
хареса ли ти стар-уорс робот-чикъна:)

Anonymous said...

чак сега го видях, плажовете се отразяват добре на акъла(трябваше преди изпита, пфу)