Monday, March 12, 2007

Рендъм глупости 1


В момента съм гладен... Обикновено, когато съм гладен и започвам да си говоря с някого, това ми е първото нещо, което казвам, така че и тук не правя изключение


Тъй... все още не ми се е избистрила изцяло идеята що е то блог и има ли смисъл от него за едно нормално човешко същество със социални контакти, или просто е безумна лицемерна лигавщина, която просто е на мода в тези модерни времена на нашето интернет общество. В общи лини няма значение, тъй като в момента нямам време да си отговоря на тези очевидно жизнено важни за битието ми въпроси.
За сметка на това, преглеждайки набързо новините днес, няколко неща ми направиха впечатление... Първо, любовта на живота ми(българската), а именно Александра Жекова е спечелила сребърен медал някъдеси в америка, жива и здрава да е! 
(жужи тва със снимките голяма мъка, бе)


После - Петър Зехтински напуска Марица. Не, че нещо кой знае какво, ама днеска с един пич точно това обсъждахме, странно съвпадение. Живи и здрави да са и двамата

Трето - Ще закрият Локо Пд, набор 88. Едно време моя милост можеше да направи кариера, като известен вратар в това нещастно отборче, но благодарение на треньора Гочо Василев(що за човек си, за да ти викат гочо?), напуснах, псувайки го.


Днес бях на училище, факт сам по себе си достатъчно учудващ, за да се отбележи.

Освен това нямаше хляб и сутринта и преди малко, преди брат ми да купи, така че от сутринта не съм ял нищо(не броя пицакалцонето, което изядох преди да ида на училище, вафлата мура в голямото междучасие, кроасана по-късно и бейкролса на госпожата по БЕЛ, която ми го подари след молбите ми).
Тъй, че след малко ще ида да ям... Мисля, че с това започнах всъщност, така че, с това ще завърша.

Всъщност както и деня ми, който трябваше да бъде доста по-изпъстрен със събития(има още, де, до края му), така и това чудо, наречено от блогърите постинг, се получи ужасяващо скучно, за което ще ме извините но съм гладен и бързам да се къпя и да излизам. Живи и здрави

Ред. Набързо редактирах едно-две неща, ще ме извините за няколкото изпуснати запетайки, принципно не изпускам, но днес ми е ден на дълги и сложни изречения, така че да го духате, ще си пиша където си искам запетайки.

1 comment:

Anonymous said...

браво на тая алекс