Thursday, March 15, 2007

Random 2

Липсата на елементарна култура не ми позволява да се ограничавам малко в начина си на изразяване, така че, ще ме извинявате.


Когато две високи самочувствия се срещнат(и не ми работи бутона за увеличаване на размера на буквите)



Днес се състоя един мини-двубой между мен и един пишман-доцент по математика, с някакво дълбоко скрито чувство за хумор, което поне според майка му било много готино, но според мен - не. Може би факта, че тя говори от 20 години по-късно си казва думата*

_____________________________________________________________________
*вметка: Въпросният даскал й е бил преподавател в университета(според мен не се е справил много добре), което ще рече, че човечеца може би има добро чувство за хумор, говорейки за 1983-та година.
___________________________________________________________________


Общо взето дружелюбния, да го наречем, старец реши да си продава продукта, на практика изнудвайки майка ми да си даде парите за учебник, който е далече от това, което пише какво всъщност има вътре. Въпреки, че ми беше представен като "най-добрия учебник за подготовка на кандидатстуденти", вътре има само задачи, нещо което мога да намеря, ами, навсякъде. В последствие се оказа, че съм пълен идиот и много съм философствал(омг, ако се срещне със Сашо, макар, че класната днеска ми каза, че той му е в курса - ще видим де?)... Та другаря ми каза, че малко късно съм се сетил да уча, и се имам за голямата работа, щото на фона на - не го каза директно, но това имаше предвид - бавноразвиващите се олигофрени в механотехникума, имам грешно впечатление за себе си.
После пък реши да ми обяснява как е структурирана 12 левовата му, 75 листова, на много широки редове и сняколко празни страници книга, на което аз му отговорих, че горе-долу разбрах, ама ок, да чуя(не толкова грубо, де) - той пак избоботи нещо, че съм тъп, като галош; в последствие това, което ми обясни се оказа тотално същото, което аз си мислех, малко преди да ме обяви за Форест Гъмп на математиката. Общо взето, поживо поздраво, около 11 предиобед си мислех как след 3 месеца ще се обадя на шефчето и ще му кажа "Ей нещастник тъп, взех си изпита с 5.44, кух лайнар малоумен, нали нямаше да се справя, а! Кретен."

Малко по-късно...

Да вкараме малко драматизъм в цялата история. А може би и пауза за реклами?

кокакола, жилет, ехосавекс край

Считайки се за много готин пич пристигнах в учебното си заведение(споменавал ли съм как, говорейки най-вече за ПГМТ, "учебно" много си мяза на "лечебно") попаднах на машинните елементи, където се почувствах като безнадежден нерециклиращ се отпадък на капитализма. Общо взето втория епат от проекта ми започва с вземане на няколко параметъра "1:гьотере", което мен малко ми доскуча, а в последствие отчая. Нещо, което приключи с демонстративно затръшване на страниците от учебника, от който работя и марш към стаята на класната, за да видим какво, аджеба, ще сготвим по математика пък.
Нищо
За това и ми стана тъпо. Поне изядох няколко бонбона и професионално преценено количество леблебия(=максималното, което можеш да вземеш от един пакет, без никой да забележи). Имаше идея да си налеем и водка, но отпадна, поради липсата на чаши, разредител и факта, че тепърва предстои да дойде 12:00 по обяд.
Последва доста кратка игра на тенис, и разходка до центъра, там имаше няколко глупави и скучни неща, които няма смисъл да ги обяснявам, както и последвалите случки, които накърниха сериозно крехката ми детска душевност.
Неща, изразявайки се в плоски шеги за квартала, в който съм благословен да живея, елегантната ми и красива прическа и сексуалната ми ориентация с оглед липсата на контакти с обекти от другия пол(тука някой хора просто избиват комплекси!).

Стават ли друсаните слонове за филмиране

Краткия отговор е "да". Дългия е, че бях свидетел на една тотална, както биха се изразили ицо хазарта и ко., 'ентелегентна олигофрения', наречена Свобода за Джими.
Ревю в *** думи: Петима природозащитници обикалят градове и села, освобождавайки всякакви видове животински видове от клетките, в които ги държат. Обиковено след това взривяват всичко, включително и половината животни, схванали, че живота навън е по-лош от този при пичовете, дето ги хранят и поят.  Четирима мързели почват бизнес с цирк, в който работят два поостарели коня, един слон наркоман и няколко руски нелегални емигранти(сред които акробат, който не може да направи дори знаменитата училищна поза "везна"; предполагам се досетихте, че другаря получава доста наранявания по време на филма). Четирима гъзари, измежду които Дръжмиочилата, ловуват лос. Трима, от финланската мафия си търсят наркотиците. Има и двама американци и едно ченге, но доста бързо си намират смъртта.
Общо взето(тъй като едва ли някой от вас ще гледа филма), в кулминацията слона се беше отказал от дрогата, заедно с един лос, двамата бяха се влюбили един в друг и тичаха из зелените тучни ливади, скачайки по плитките езера; петимата природозащитници търсеха слона, за да го освободят и откажат от дрогата(нещо, което вече беше станало, но все пак трима от тях умряха); четиримата мързели гонеха слона, някой от романтични подбуди, други, защото в задника му беше зашит хероин за 1 млн долара; четиримата ловци пък бяха не си бяха намерили лос, а слон и решиха да го трепят; лапландската мафия също търсеше слона заради дрогата в гъза му. Общо взето забавна история, накрая малко хора оживяха, такива филми са готини.

Изключително ненужни думи горе, нали?

В крайна сметка се върнах вкъщи, почнах с лист и химикал да решавам задачи като пич, но стигнах до втората задача и на третата запънах(ебати на корени), и реших, че съм тотален олигофрен, който никъде няма да го приемат, ако ще и да открият университет в Доспат. В крайна сметка не знам дали разума ще надделее(или както там се пише тая дума), но за момента ще се возя по течението па квото стане, живи и здрави да сме.

Кратки:
  • Утре съм на БЧК, мисля, че ще има материал за още простотии
  • Току що изядох последните запаси от свястна храна, останали вкъщи(кускус), на практика лишавайки 4 членно семейство от закуска в петък сутринта. Съвсем отделен е въпроса, че вкъщи никой не закусва от времето, когато Етър бяха в А група, а Каналето беше свястно предаване.
  • Всъщност мисля, че прическата ми е ок
  • Смятам да превъртя МК на фона на продиджи, дано е забавно
  • Мислех да включа видео и снимки тоз път, но ще пропусна. Стигат ви толкова готини каки(за някой не са каки, ама тихо, дядовци).
END

2 comments:

Георги said...

филма изглежда готин...жалко, че нищо не разбрах от сюжета...а и тва жълто ми еба майката на очите

Anonymous said...

[url=http://www.pi7.ru/zdorove/2019-gde-pritailis-mikroby.html ]Может и глупая тема, но меня волнует. Попрошу зайти [/url]
Выбрала платье, но пока не решилась на покупку...
Как считаете можно одеть с ним сапоги и какие будут уместны? или же оно более летнее?
на халат не похоже? )))
Вообще это из новой коллекции, но что-то меня останавливает.