Tuesday, April 17, 2007

Рандом колкото там се пада

Костюма

Този път без увод, че колкото по-бързо напиша всичко, толкова е по-голям шанса нищо да не се затрие като миналия път. Та този, поне според мен, излишен аксесоар към абитуриентската вечер вече е готов, онзи ден отидох да си го взема. Първия път като го облекох си мислех, че изглеждам прилично, но вчера или оня ден ли беше, губят ми се вече дните, абе отново го сложих за да ме види баща ми, тоя път ми се стори, че ми седи бая грозно. Де да знам, ще видим, успокявам се, че едва ли ще съм единствения, дето ще е като риба на сухо.
Другото интересно е, че си купих обувки. В събота преди уроците по математика(който не знае, ходя на уроци по математика), които почват в един, майка ми ме събуди в 11:30 да ходим да пазаруваме. Аз станах от вкъщи немит, некъпан и т.н. директно да ходим да търсим обувки. По магазините окей, няма проблеми, разни непознати, ама на урок не можеше да ида така. И при положение, че закъснявахме, гледах по-бързо да се измъкна от това досадно задължение и реших, че първите обувки, които пробвахме ми харесват. Сега на второ четене май не са най-добрия избор, но поне си отиват с костюма.
В крайна сметка с 200 лева бая алкохол може да се изпие, а не е като да нямам дрехи... Ех традиции:(

Обувките

А, мислех си, че не съм ги отделил в отделна категория, е, за тях писах по-горе

Кандидатстването

Още едно досадно задължение. Уча, ходя на уроци както споменах и тем подобни неща. Все още не знам как ще ми се оформи общата оценка от дипломата, а всеки път се сещам да се обадя на хората към 7 вечерта, когато със сигурност няма да има никой там. Но най-лошия възможен вариант, а именно всички оценки накуп и средно от тях, плюс математики и квото още е там ми се получава, че за да ме приемат където искам, трябва да изкарам поне 4,90 на изпита(което е програма минимум, тва е последния на трето класиране). И все пак варианта е приемлив, започвам да се от-отчайвам, има шанс за мен. Подробности за сега няма да оповестявам, някой четци тук знаят де, но в едно добро и розово бъдеще ще изясним всички подробности. Не знаете за какво говоря, да ви призная и аз сам не знам защо го казвам това, но карай.

Много кривия ми режим на спане

Тва мисля не учудва никого, но няколко пъти ми се наложи да спя по час преди училище, следващите дни да спя по 13-14 часа. Днес спах от 4 до 10. Утре сутринта ще ставам в 6, ще обясня по-надолу защо.

КЗЛ

КЗЛ-то също ще обясня малко по-надолу в мисия Дъбово

Още за личната карта и книжката

Ами личната карта си я взех днес, седмица по-рано от очакваното, доволен съм. Утре ще ида рано-рано за книжка, след като Сашо ме наплаши, че е чакал два дни... В седем съм на гишетата да си пазя ред, преди да отворят, ще си направя сандвичи и така на татъка. Пожелайте ми успех, дано не забравя някой документ.

Малко уроци

Аз и за уроците говорех, може би като натрупам още малко опит ще драсна един пост специално за тях. Общо взето със гореспоменатия Сашо се отличаваме сериозно от групата, за което спомага и шефчето, което постоянно изтъква, че ние сме от механото => сме доста по-тъпи от останалите. Пример:
Даскала: Има ли някой, който не е учил стереометрия в училище?
Аз и Сашо вдигаме ръце
Даскала: Вие от кое училище бяхте?
Сашо: Механото...
Даскала: А, да, бе, вие сте ясни. Някой друг?
Не го представих правилно, абе доста гадно звучеше, все пак се справяме на средно добро ниво(ние, както и мнозинството колеги от групата не разбираме нищо от повечето задачи).

Повече спане

Това защо съм го повторил деба. Еми спя повече, като предходния ден не съм спал следващия спя. И така колелото се въртии въртии

План "Дъбово"(на повечето хора го казах, де, но сега с подробности)

План "Дъбово" се изразява основно в четри+ дни на изолация от всички човешки блага: Интернет, Кабелна Телевизия и Баня с Топла Вана. За сметка на това ще наблегна на обилната храна, повече спортуване, изобилие от простотия и най-вероятно много алкохол. Всъщност основната идея е да ида с една купчина учебници и няколко дена да си решавам на чист въздух задачи и да чета глупавия учебник по английски и тъпите ненужни правила, които дори самите англичани сигурно не знаят(междудругото като стана дума за английски, имам 5.50 на една контролна... как може да имаш 5.50 с три грешки, някой може ли да ми обясни? наистина, как, о.1(66) точки ли се отнемат на една грешка? ебати малоумното, честно).
Та по принцип с тези неща(математика, английски) трябва да се занимавам тук почти нонстоп, но най-често се сещам да си правя проекта по АПТП, който трябва да го начертая на ауто-кад. Ако седна да си правя проекта по Машинни елементи също запецвам някъде и си пускам телевизия, но той не е спешен, за един уикенд с почивки съм го направил(без чертежите, те още един ден сигурно). Проекта по Свят и личност(философия, логика, психология, право, етика, wtf) също трябва да го правя, но листа с плана е в Мариан и съм безсилен(ако някой дори за миг си е помислил, че ако този план беше у мен, щеше да правя проекта, значи хич не ме познава). Та от всички тези глупости не ми остава никакво време за решаване на задачки, а остане ли ми и започна ли да го правя - омръзва ми на втората секунда и си пускам FoxLIFE или нещо друго научнопопулярно.
Смисъла в мисията е, че на село(Дъбово е село) няма кабелна, интернет и тем подобни неща и до 3-4 следобед мога да се занимавам само и единствено със зяпане в някоя точка, четене на глупави и скучни книги(това си има и предимства, лятото така прочетох Престъпление и наказание - хем ми помагаше да заспя вечерта, хем се оказа, че не се вписва в категорията по-горе на скучни и глупави книги). Та скучаейки по цял ден няма да има какво да правя и ще решавам задачи. Не е ли хитро?
Слабата точка в цялата работа е, че най-вероятно до 3 сутринта ще се напиваме(4 дена там, виждаме се два-три пъти в годината с пичовете), после ще ставам сънено махмурлия в 12:30, ще обядвам, ще зяпам някаква телевизия до 14, после ще се помотая в двора и от 15 деня с губенето на време - тенис на маса, футбол и т.н. започва и нищо няма да направя всъщност. Времето ще покаже. Всичко това е запланувано за 28-02 май.
А за КЗЛ-то, за нещастие на 29 май се пада Ботев-Левски, тоя мач много рядко го пропускам, но все пак ще е едно забавно преживяване с всичките му там фенове на Левски да го гледаме този мач по телевизията, тая година бях на Берое, ЦСКА и Локо, така че може да си позволя да отсъствам от КЗЛ.

Случки в хипермаркета

Хронологически ще го карам. Вчера отидохме с брат ми до хипермаркета да купим пиле на грил(нямаше, взехме някакви парти-хапки, не са лоши). Минавайки покрай плодовете забелязахме някаква странно стълпотворение на хора, грабещи нещо. Загледах се, грабеха банани. Ама с такова настървление, сякаш бяха безплатни. Всъщност бяха по 70 стотинки килограма(по принцип са два и нещо)... За момент се замислих дали да не ида да взема и за вкъщи, но се отказах, реших да не падам толкова ниско от еволюционното дърво. Тези люде се държаха като някакви изпаднали хиени, хранейки се от остатъците от антилопа, убита от лъв.
Днес беше по-интересно, де. Отивам аз пак да купувам пиле на грил, нареждам си се като бежав човек пред щанда с печеното месо, ама нямаше никой там и останах да почакам да се появи някой(нормално, може продавачката да е до тоалетната или от къде да знам)... Тръгнах да вързвам някаква торба в количката и по едно време усетих как ме бута някаква жена. Първичната ми мисъл беше "Тая тъпа патица кво се бута, ебати", после обаче цивилизовано огледах ситуацията и видях, че съм застанал посредата на витрината и тя не може на спокойствие да огледа каквото исках, мръднах се и така двамата седим един до друг.
Чакаме си, когато въпросната леличка почна да си мърмори нещо "Еех загубена държава, на всяка каса чакам по 10 минути, няма ли никой да ме обслужи" И от тоя род, не мога да цитирам 1:1, но мисля се досещате. Както си мърмори изведнъж поде на по-висок глас:
Лелката(към продавачка от съседния щанд за сирена и кашкавали или нещо такова): Айде моля ви се, няма ли кой да ме обслужи? Няма да чакам тука по два часа на всяка каса, аз съм ви клиент!
Продавачката от съседния щанд, на която изобщо не й е работа да продава пилета на грил: .........(каза го много тихо и не чух, но съм сигурен, че беше нещо културно и оправдаващо другата, това сериозно, едва ли я напсува).
Лелката: А така, ще ми опаковате ли това пиле(оная опакова, лелката взема пилето и го слага в няква торба). Ее най-накрая, тука чакам навсякъде по половин час
Забравих да спомена, че имаше бебе в количка. Тогава се намесих и аз, бъдещия морален победител
Аз(абе уж го казах тихо, но май не е било достатъчно тихо): Хех, като си толкова принципна защо ме пререди?
Лелката(явно го чула): Моля? Не ти ли е малко неудобно, все пак съм с дете!
Аз: Не, удобно си ми е. С това дете навсякъде ли ще се пререждате?
Лелката: А!...
И тогава я прекъснаха някакви хора отзад, които започнаха да ме защитават и почнаха да казват как може да ме прережда, а да обижда магазина в същото време, че бебето е съвсем отделен въпрос и така на татъка, голям кеф беше, тая потъна в земята.

Версия на английски

Замислих се дали да не пусна английска версия на сайта, като за превод да ползвам Бултра. Така поне английската версия ще е забавна, след като тая се получава суха като ръцете ви, ако не си ги миете с Дав с 1/4 хидратантен крем.

Бел.ред.: Нямам представа защо едни пасажи се получават с различен шрифт от други(поне при мен), но не съм виновен, а и към момента най-важното е да не изчезват изречения в небитието под десния фрейм.

още един бел.ред.: Май трябваше да оформя малко по-добре онези части с диалозите, но не съм дизайнер все пак. Дори от Дав не ми платиха за рекламата!

2 comments:

Arutha said...

Как го написа всичкото това ?!

Anonymous said...

лесно и бързо
предходния пост ми отне повече време:)
пк