Friday, April 20, 2007

Обиден съм ви!

Искам да кажа, че съм обиден на моята пооредяла аудитория, която не си прави труда да ме уважи с някой друг отговор. Ужасно е, че половината коментари долу са мои!

Иначе обмислям uncensored версия, което за разлика от английската го мисля сериозно:)
Още не съм решил дали да пиша същите неща, които и тук, но съвсем леко променени откъм начин на изразяване и такива неща; или изобщо в Uncensored версията да обсъждам теми, които хич да не засягам тука. Още не съм решил и дали изобщо да я правя де и дали някой ще я чете, общо взето основен фактор дали ще има или не ще бъде интереса от ваша страна, липсата на мързел от моя и това какви "защити" ще има тази версия(най-удобно ще е някаква кратка парола, която да пишете, преди да влезнете, но се съмнява да има такъв вариант). Общо взето смисъла е, че тези редове не са за всеки, де, са примерно това може да го изпратя на сестра ми и да си спестя писането на писмо, но пък не ща да чете всичко, което съм писал:) Та в оригиналната версия да бъде по-орязано всичко, а в другата всичко, без задръжки. Друг е въпроса дали ще се занимавате да ми четете глупостите на две места(вие на едно не си давате много зор, де... трябва да направя на жаира онея работи с каунтърите).

Иначе подадох си документите за книжката, последните два дни спах екстра, изкарах си и карта за БДЖ, и разни други неща, които трябва да разнищя по-късно, когато имам време и естествените ми големи нужди не ме напъват така здравата. Ж и З

13 comments:

Anonymous said...

еми напоследък имам бая работа и ми стана трудно да съм навсякъде, но поне не е за мерси и парче торта :)

ikew said...

Кокошкооооо!
Четем те и дълбоко се трогваме от всичките ти проблемни трудности. И от липсата на писмо за сестра ти :)
Обаче коментирането не е толкова лесно, колкото изглежда, когато ни разказваш какво си правил, вместо, примерно, да се заядеш с нещо дето харесваме, или изтърсиш нещо тъпо като "Коши е пич!". Ми сори, ако искаш да береш коментари, посей коментари, мо възможност с картечница :}

Anonymous said...

усмивките са достатъчни, или нещо такова. не искам да ви провокирам с нещо!
просто да знам,
че сте там

Arutha said...

Кво ми се обиждаш! Тебе те мързи да се логваш даже :) Иначе не виждам никакъв смисъл от нецензурирана версия. Нали все пак заглавието е "Моите простотии". Еми с нетърпение чакаме повечко простотии. От мързелива гледна точка е по-лесно да пратиш най-накрая едно писмо на сестра си, вместо да поддържаш 2 блога ;)

Anonymous said...

абе по принцип нямам нищо против логването:), но да пишеш пароли и т.н. и после sing-out-ваш, само заради едно мнение е тъпо наистина
иначе едно писмо е по-лесен вариант от два блога:)
а заглавието е най-малкия проблем, променя се за 1 минута:)

ikew said...

можеш да го смениш на "Моите не-простотии"? :)

Тук сме, копеле.
Поне колкото принципно можем да сме, докато живеем (поне аз) в друг град.
Ако се навиваше да ми идваш на гости, още по-тук щяхме да сме. И бира щях да черпя.

Anonymous said...

Пиле, ние че те четем, четем те; но айде се постарай да има какво да четем все пак:)

Anonymous said...

като ме четат четрима човека, кво да пиша, с 25% от тях можем да се разберем на бира, с останалите в кю общо взето, квото имаме да си казваме:))

ikew said...

ми не, например с мен не можеш, а са пиши щото иначе няма лятото да те водим на планина с наши пари :))

Anonymous said...

абе в кюто е друго, писанията тук остават за поколенията, стига да няма някакви сериозни сривове по сървърите. пиши, пиши.

Anonymous said...

до икела: мързи ме да мисля какво да ти отговарям, ама ако отговоря само на J. ще се обидиш
редо: еми то и писанията в кю остават за поколенията или поне за мене си:) пазя си на един диск тхт формат хисторито преди да го форматирам един път, но оттогава не съм си слагал адона за хистори

Anonymous said...

в кюто са за лично ползване, тук ги чете цял свят! а ти си бахти мързеливата гад. :)

Anonymous said...

цял свят ~= 5 човека в случая:)))