Thursday, June 7, 2007

Разни изпити и други гадости

През изминалите два дни бях на два изпита, пробни в ПУ. Ето и впечатленията ми, а след това и някой други новини около моята скромна личност

Английски език

Първия изпит, на който се явих беше по английски. Не, че възлагах някакви надежди, просто ми беше любопитно и исках да си видя горе-долу нивото какво ми е. Оказа се, че не е особено труден, колкото очаквах, някаква глупава диктовка, още по-тъпо есе и съвсем тривиално тестче с отговори на прочетен текст. Глупости колкото щеш. Аз си спах цяла година, ама то пък по английски какво ли има да се готвиш или го знаеш или не. Нещо интересно... Ми спря тока по едно време, иначе диктовката я чете някаква с брутален акцент, а тея дето ни следяха дали преписваме не отбираха грам английски и ако бяхме почнали да си подсказваме щяха да гледат като говеда на Ноу Камп. Тук очакванията ми са за нещо между 4 и 4.50. Резултатите не знам кога излизат

Математика

Тук трябваше да е по-интересно и продуктивно, но уви, се издъних като младежи национал срещу новосформирана държава, играеща първия си официален мач. Тоя футбол ми е завзел главата деба. Все пак от осем задачи реших 4(ама и то едно решаване, някой неща така съм си ги смукал от пръстите...), други 2-3 само отгоре-отгоре нещо. В смисъл тройка трябва да хвана, а при положение, че вчера до един и половина съм пил, това е екстра, ще гледам за другия изпит да си легна към 12 поне.
А за самия изпит, ми нищо интересно, поне разбрах че е супер лесно да се преписва, ама какви пищови да си направиш по математика - таблицата за умножение ли?


Кратки:

  • Някой ще умре - двдто, на което съм си записал Live in Pompei е яко надраскано и освен една преебана песен от Animals, което се преживява, самия филм е преебан, накъсва и.. бе шибана работа. Това е защото всички в къщи обожават, като има диск в сидирома да го изкарват и да го слагат върху я телефона, я някакви пинсети(които седят на бюрото от година и нещо, така и никой не се сети да ги махне, а какво изобщо търсят тук е въпроса), я нокторезачка или нещо друго остро и ръбато, попаднало върху бюрото. И най-вече ме дразни, че винаги го слагат с райтабъл страната надолу, за да е сигурно, че ще се надраска. Прах падало, като е нагоре. Ми нека пада, прахта се бърше, драскотините не, ахх. Добре, че не е чак толкова рядък филма
  • След дъждищата тука дето помляха целия район, интернета(с него и телефона, кабелната, водата, добре че ток имаме) спира по-често от градския транспорт. Все пак трябва да се радвам, де, по околните села горките нямат къщи и улици, аз с малко се отървах.
  • Вчера играх боулинг за първи път, беше интересна игра и доста забавна, направихме си я шоу де, но честно казано се радвам, че не са ни гледали отстрани.
  • Като споменах малко по-нагоре градския транспорт, след някаква реорганизация в движението тука, автобусите, които преди бяха на линия 29 сега са на 44 и обратното, днеска бая народ се качи в 44 и слезна на следващата спирка, щото си мислеха, че е 29.
  • Аз някой ден наистина, ама наистина трябва да си оправя дрехите над леглото.
  • Уинампа ми също нещо се гъбарка и ако продължава така може да хване пътя към рисайкъл бин за сметка на някой друг музикант.
  • Може да мина през училище да дам на класната някакви пари и снимки за някакви дипломи, а до практиката ме мързи да ходя. Айде, живейте в мир

2 comments:

Anonymous said...

поне тунерът тръгна ли?

Anonymous said...

ne