Thursday, July 5, 2007

Граф Игнатиево, София, самолети и трамваи

Общо взето ми беше попритихнал ентусиазма за писане в блога, но в момента е 11:00, а до 17:30 няма какво да правя, така че ще ударя няколко реда неуспешни опити за остроумие и забавна самоирония


Университетите

Почваме с тях - успях да хвана всички срокове - за любопитните души(а и за мен си, ей така от удобство) пускам пълен списък на университетите и специалностите, които кандидатствам:

1. УАСГ(по-известен като ВИАС): всичко възможно с математика, специалностите са твърде дълги да ви ги пиша, така че за да стане малко по-интересно и любопитно ще напраскам само съкращенията - ССС, ТС, ВиК, ХТС, ХМС, Г*
2. ПУ(пловдивски университет): МИО, Маркетинг, Макроикономика, Стопанско управление
3. АУ(аграрен университет - изцяло инициатива на майка ми): аграрна икономика, аграрен туризъм

специалностите май не са в реда, в който ги писах, но университетите са в реда на желанията.

Интересни неща около подаването? Доста, основно свързани с финансови пролеми и бюрокрация до небето. Повече, честно казано не ми се пише, коремните мускули едва издържат тежестта на лаптопа вече.

* Надявам се оценявате факта, че за да препиша всичките тея букви се протегнах чак на около метър в дясно, въпреки трудната поза, която заемам в момента, трудна и за описване.


Авиошоу

Така, смених позата... Общо взето купонче със самолети, доста жега и шанс да се запозная с Дунчев(който е пич, и освен това и ми даде автограф!). Видяхме готини машинки, освен тях имаше и 6 Ф-16-ки, които за непознатите сигурно са супер готини самолети, реално са няколко нива под Миг-29 да речем(и са приблизително два пъти по-малки). Яд ме е, че не видяхме такова чудо във въздуха, ама не знам, аз исках и един гигант, Херкулес майче беше да полети, ама мечтии...
Самите самолети правеха кви ли не чудесии, въртяха се, сучеха се и беше купон, основно щото ти се случваше пред очите. По ютубите и други глупости има много по-готини акробатики, но както казах ф-16 е доста по скромен от другите, ф-18, миг 29 и други подобни(то па как го казах, все едно има още 100 такива). Сега, за всеобщо удоволствие - малко снимки:



(баси сложния хтмл дето са направили тея душици от блоггер, за които после ще кажа още малко думи)
Та тва е още като пътувахме, някаква забавна катастрофа, доста имаше по пътя, а в най-левия край на снимката виждате част от легендата Дунчев



за тези, които не са виждали ф-16, ето това е ф-16. вътре има някъв хахав американец, който ни махаше, някой други кретени също му махаха, всичките минаха покрай нас като на парад, шума е готин(не колкото, когато летят, но все пак...), а един даже си беше взел в кокпита някакво българско знаме и го вееше



ето го и гювеча, който чакахте още първата снимка - самолетите в полет. Виждат ви се мънички, е фак оф, толкова оптика имам на служебната сапунерка на баща ми, радвайте се на толкова. иначе четворката през повечето време си летеше в тоя вид и не правеше кой знае какво, въртяха се и някакви такива неща, който си пада по синхронно плуване би му харесало




тва беше едно от готините изпълнения. по-наблюдателните от вас ще забележат, че четири от самолетите летят със спуснати колесници, а един от тях не. някой ще се сетят сигурно, че тоя с вдигнатия колесник лети доста по-бързо и това беше точно така, надмина ги, минавайки между тях. относно качеството на снимката - еми ебаси, отидох да зяпам самолети, не да правя снимки, ае



тука пак постен гювеч, летят си кротко вече към края на шоуто шестицата един до друг



май трябваше да питам първо, ма той няма да се сърди, та тва е жаира, щастлив след като си взе автограф от някой от пилотите



а това са слънчогледи, оригинала който снимах аз, другата снимка(въпреки рекламата, че фотоапарата снимал перфектно от движение) се размаза и не става - тва е специално за жаира, де да я прати на жицата или както там му викахте на пича


После се върнахме в Пловдив, пихме бира и се разходихме по главната, тва е.


Бек ин София

Да си запълня редовете до края, малко думи и за прекарването ми в София. Общо взето пристигнах във вторник, и понеже шофьорката беше към Хаджи Димитър и нямаше как да ме остави в НДК в час-пик, реши да ме свали на Орлов мост, а по обясними причини(така, де, познавате ме, обичам да се разкарвам наляво надясно без пари) трябваше да ходя пеша до Стрелбище.

Не беше само това, на другия ден рано сутринта пристигнах в СУ(с двеста и нещо, нямах билет даже), после ми се обади Сашо, оттам пеша до централна гара(как гадно ме излъгаха, че СУ-сердика е по-пряко през Васил Левски и Дондуков, а не по жълтите павета; така де, мислех си, че Дондуков ще ме изкара някъде по Мария Луиза и близо до лъвов мост), после обратно до СУ, после до ВИАС, после обратно до централна гара, после до Лъвов мост(така и не мога да си обясня градския транспорт в София, някой рейсове спират на едни спирки, други спират на други, хаос пълен), после от Джимис до СУ до Джимис до Попа(в някаква залухана уличка малко преди това), оттам пеша до НДК и накрая си хванах трамвая. Нищо чудно че спах екстра тая вечер... На спирката на НДК, така де там онова кръстовище, където Витошка престава да бъде пешеходна, беше интересно. Първо се подхлъзнах доста смешно пред цяла купчина народ, абе някой знае ли защо бордюрите там са толкова олигофренски? После пък някакъв дядо-комунист почна да ми обяснява какъв хубав ред бил социализма, но Тодор Живков го преебал, какъв тъп човек бил и така на татъка, разпитваше ме къде ще кандидатствам и така на татъка, после ме депресира като ми каза, ти виждал ли си успял мързелив човек? И така. Качих си се в трамвая и за пръв път дупчиш билет най-накрая и то само защото се залисах нещо. Иначе преди това в 214(рейса който хванах на второто връщане от централна гара до СУ) стратегически седнах до "апарата за самотаксуване" и се оглеждах за контрольори.
Друго интересно, попаднах в някакъв супермаркет, където кока кола, голям чипс, четри ролки тоалетна хартия и орбит хърбъл са 7 лева, изненадах се, де, все тая. Сега трябва да хапна и после може да се разходя да видя що за чудо е южен парк и стадион Раковски примерно(който 90% от феновете на Левски си нямат капка представа къде се намира, но реват за него)


Кратки:

* Блогъра има версия на български, която ми се включи автоматично. Има интересни хрумвания, например сега за да постна статийката ще натисна бутон "ПУБЛИКУВАНЕ НА ПУБЛИКАЦИЯТА". Има и други разбира се, но ме мързи сега, честно, едва написах блога, па дори и снимки сложих
* Абе някой пробвал ли е да яде в стола на СУ, мене ме достраша да се пробвам, ще вземат да ми искат студентската книжка
* Доста пъти съм минавал оттам и съм се чудел какво е това, но сега ще питам - някой има ли представа какви са онези странни структури до сектор В на националния стадион, мен ми приличат на изправени монети
* Софийските светофари продължават да ме изненадват, уродлива работа
* Друг въпрос - някой да знае подлеза до СУ защо е толкова нисък, така де, можеше да си спестят 10-тина стълби, тавана пак щеше да е достатъчно висок
* Току що по радиото казаха, че билетите за Ванеса Мей са 30 лева, което значи, че с баща ми няма да ходим на въпросния концерт.
* Зимната олимпиада ще е в Сочи, аз очаквах Пеонг Чанг, мислех че е сигурно баси... Та така, това е от мен, живи и здрави, с някой от вас ще се видим вечерта(а с някой вече се видяхме четвъртък вечер, доста хора ще прочетат щуротията след срещата, където ще си направя реклама!)

4 comments:

Anonymous said...

сектор Б, мързи ме да редактирам

Arutha said...

Аз знам за поне 240 преуспели мързеливи хора, споко ;) За стола ти препоръчвам да не рискуваш още. Прекалено си младолик :)

ikew said...

що не каза че си в софия гадино перната? :/

Anonymous said...

не си питал