Tuesday, March 20, 2007

Рандом 4

Абе не знам какво толкова недоволствахте, лично мене си ми харесваше предишния дизайн, четох си окей жълтото на черно, ама ае са, от мен да мине(все пак дизайнерски съвети от далтонист...)

Та така...


Накратко, в миналия брой съм изпуснал някой неща, които хронологически са се случили в описания период, но поради знайни и незнайни причини не съм ги знаел до днес.
Едната интересна случка е свързна с мирния и приятелски настроен колектив, наречен 12а клас, демек там дето съм и аз, за съжаление. В петък едни пичове са се сбили, нищо необичайно, ама тоя път докато са ги разтървавали Данчо Набожния е изпраскал Стоян у главата с един пръстен и му пръснал черепа. Три шева май има и сега се разкарва с един бунт зашит за главата му. Хората по улицата го гледат странно.
Другото също не е нищо ново - имаше родителска среща в четвъртък, само един родител е отишъл.

Аз как се справям

Добре, карам я някак си, дето се пееше в една песен. Вчера и днеска(два последователни дни) бях на училище. От събота съм в нелегалност, след като ми изтече срока на личната карта. Стискайте ми палци да не ми искат някакви допълнителни пари за тази случка, демек че не съм отишъл до сега - иначе казано ще ми изперат ли някаква солена глоба или не. В тая връзка днес се снимах и официално в следващите 10 години ще приличам на олигофрен в личните си документи, тъй като ме мързеше да каза на учителя по история да ме снима още един път... Всъщност ме снима два пъти, единия път мязах на супер изцъклен, а другия - супер заспал. Избрах заспалия, щото май доста хора приличат на заспали на снимките си, а винаги после ще може да се хваля, че примерно съм бил махмурлия(долна лъжа).
От няколко дена ходя пеша на училище по причини, които не ми се обясняват. Но само да спомена, че в Лаута има един район от около 200 метра над който явно се събират птици и серат като невидели. Тези 200 метра вонят по-зле от агитката на фк левски през лятото. Обходен маршрут няма(има, но е твърде дълъг и не си струва).
В училище - оказа се, че съм се справил най-добре на контролната по Свят и личност, свързана с европейския съюз. Очаквах даскала да ми напише нещо от сорта на "с тези глупости 3 няма да хванеш", а всъщност изпраска "недей да оригиналничиш, мн.добър 5". На самия лист имаше какви ли не глупост, като се започне от това, че вместо увод бях изпраскал едно знаме(рисунка на знамето на ЕС), "химн: ода на радостта" и герб: сърп и чук[тъй като не се сетих за герба на ЕС(в последствие се оказа, че то хич нямало герб)изпрасках герба на първия съюз за който се сетих]; някакви други простотии писах, че за членство в съюза трябва да се откажеш от важен източник на икономическа стабилност, като например атомна електро централа или, че членките на ЕС са "около 25"... Ама явно тоя тип на писане на контролни действа, деба, помня че в 9-ти клас по музика пак нищо не знаех и изпрасках едно стихотворение, което имаше общо с контролната единствено заглавието, и накрая тая ми писа шестица за оригиналност. Може така да се пробвам да влезна в СУ, а?

До края на тая седмица...

Иначе казано за кво ще драскам в следващите ъъъ както се казва това. Ами утре или вдругиден съм на проба за знаменития
костюм за аби*****ия бал(така и не се научих как се пише тая дума). Пак за същия бал трябва да нося пари на класната тези дни. Утре ще изкарам един кратък припомнителен курс за някой неща, които съм забравил по математика. Ще си взема снимките. Ще си подам документи за книжка и лична карта. Трябва да измисля как ще си науча материала за кандидатстване и по английски и по математика, ще си довърша проекта по машинни елементи, ще уча за държавния изпит, живот и здраве да бачкам нещо и да си оставя малко време за живот всичко това едновременно за 2 месеца.
После, още не съм погледнал на календара как ще съвместя изпитите по математика и английски в Пловдив, Велико Търново и София и дали ще мога да ида на всичките възможни. За тва също, ако са ви останали палци може да стискате.


Знам, че тоя път се получи доста тъпо, ама днеска ми е тъпо нещо, пиша странно(не уцелвам точно клавиатурата, сложим съм си я накриво може би), а брат ми е надул някъв малоумен филм по Диема+ и не мога да си слушам музика като хората. Което ме нерви, ако не споменах. Та

кратки новини:

  • Днес бях толкова гладен, че направо се учудих от себе си, как успях да се прибера без проблеми
  • Пак във връзка с няколко абзаца по-нагоре. Рекламите на Диема са ужасно шумни. Тва също ме изнервя до някакво доста високо ниво.
  • Замислих се
  • Днеска постигнах неофициален рекорд за бързо къпане - за около 20 минути успях да се изкъпя и да си изсуша косата.
  • Още няма 11:30, не е късно да си готвя пържени яйца, нали?
  • Гледах две яки серии на Малкълм
  • днес написах най-скучния блог до сега, нали?
Ае живи и здрави. Бъз Олдрин рулз.


П.п само да кажа, че 3-те коментара ме изненадаха доста и това само може да ме радва. Давайте в същия дух, пък аз ще си изстисквам изтерзаната душа за да четете забавни глупости още и още, стига да съм в спокойна обстановка, да не ме мъчат какви ли не, най-вече финансови, проблеми и голите момичета на Плейбой да ме хранят с грозде.

1 comment:

Anonymous said...

не са само тия от диема с по-високо ниво на звука
правят го нарочно, но така само повече ме отвращават от рекламите и ми тренират несъзнателното натискане на дистанционното