Thursday, March 22, 2007

"Пътуване до неизвестното" и още глупости

Днеска се опитах да финтирам катаджиите, ама не ми мина номера и книжката ще си я взема след месец, ама за да запазя драматичния елемент ще разкрия за кво става дума чак накрая...


Да започнем от сряда



Ден като ден, даже по-тъп от останалите. В общи линии с изключение на здравия дъжд който ме изпраска от спирката на пазара до нас, мен и дюнера ми всъщност, нищо интересно не ми се случи в сряда. Добре е да се отбележи, че в последните два дни валя повече от колкото рождения ми ден на сам(като стана дума чрд редо), а днеска пак трябваше да ходя до магазина в дъжда, поне имах късмет другите ходения пеша да ги изкарам на сухо(можете ли да си представите, че вкъщи няма чадър!). В края на деня пък ходих да си меря костюма доколко са го ушили, абе май няма да изглеждам като циганин във ферари.

Една пресконференция...



Днес вече, общо взето на пожар трябваше да ида на пресконференция на Марица. Якото беше, че бяхме само аз и някъв от 7 дни спорт, и тоя от Марица генерален директор ли кво, дето разправяше мъките си. Обикновено ходят по 10-ина човека така да си представите ситуацията.

...едно училище...

Впоследствие реших да мина през училище, ей така за междудругото. Леко нелепа ситуация се получи, когато засекох по пътя даскала, с който трябваше да имам предния час, успях да измисля някакво оправдание, че всъщност нямаше да ходя на училище, а ме извикаха по спешност да занеса някакви пари на класната... Нищо подобно, вчера ми казаха, че ще
правим контролна по този предмет и съвсем умишлено пропуснах да ида(междудругото само двама са влезнали във въпросния час).

...и едни цинаги, разбийш ли

За незапознатите с географията на Пловдив, КАТ е забит точно на края на Шекер махала, втората по големина циганска махала по тез ширини. Мога цял ден да пиша за това какво представлява един цигански квартал отвътре, но няма смисъл, твърде депресиращо е(добре, бе деба, как може да се опитваш да изметеш локва? мете, водата се връща в локвата щото е под наклон, пак мете, водата пак се връща и така продължава вечно, ебати малоумните мангали)...Накратко замалко не сгазихме кон, който тичаше по улицата, а официалния език не се ползваше от никого. Няма как да оцелееш и 10 минути ако си сам из тоя квартал... Хубаво, че аз минах само с рейса набързо. Та целта на цялата тази епопея бе да ида да си подам документи за шофьорска книжка. След кратки бюрократични проблеми си внесох всички такси, наредих се на опашка и зачаках културно реда си. Литнах тея от банката, ама пустата леля от по-важното гише в КАТ ме спипа и каза, че с лична карта с изтекъл срок на валидност няма да
ми мине номера. За тва ще си изчакам първо личната карта, а после шофьорската. Хванах си рейса за обратно(вътре да кажа имаше едно много симпатично момиче, дето за целия път от 25-30 минути някъде не му спря устата, говори говори, двете й приятелки как я траят не знам), купих си от централна гара едни пуканки и се прибрах към вкъщи. С пуканките и слушалките отидох в РПУ да видя ква е системата за личната карта, ама ми казаха, че съм закъснял и е извън работно време и така на татъка, ясна работа. В крайна сметка няма и глоба да има(глобите са ако е 1 месец след
изтичането на срока на валидност). Нещата горе-долу се нареждат, а живот и здраве и повечко късмет може до село на великден да си имам документ, че мога да карам, за изненада на всички по света(не книжка ми някакво картонче, не съм добре запознат с всичките екстри) и да карам до там. Тва не е много добра новина за нашите и за Реното, де...

Кратки новини:

  • Брат ми е болен и се нервя
  • Развърза ми се обувката на връщане от РПУто
  • Помните ли как в началото разправях, че още не съм написал имеил на сестра ми и трябва да й отговоря? Още е валидно
  • Ще правя проект за семеен хотел
  • Помните ли как ви разправях, че трябва да се стегна и да почна да уча по математика и английски? Също е валидно
  • Мортаро и Кинтаро са педерасти и не заслужават да живеят, ама не мога да им го докажа
  • Както всеки път съм гладен, но тоя път по-малко. Повече ми се пие чай
  • Да отбележа, че трите коментара от няколко блога по-назад ми направиха доста добро впечатление, така че ще съм ви благодарен, ако ми праскате по едно съобщение междудругото

За днес толкова.

2 comments:

Anonymous said...

и аз много мразя да ми се развързват връзките, има един тип тънки връзки, които след 200-300 метра вече се шляят свободно наоколо
не си взимайте такива никога

Anonymous said...

още по-изнервящо е когато имаш нещо голямо в ръцете, примерно една торба и отделно пакет пуканки(или сандвич или нещо такова в генералния случай), па и дъжд като вали...

от автора