Saturday, March 17, 2007

Random 3

Скучен ден, боли ме глава, но пък ми се пише нещо, така че не ми остава друг избор, освен да пиша

търъръръм(някаква музичка, начални надписи)

За какво ще четете днес:

А. Същите тъпотии, представени по друг, още по-скучен и глупав начин
Б. Доста други тъпотии
В. Истории за хлебарки, дракони и други чудовища
Г. Каква е разликата между Самюъл Джаксън и Брус Уилис(освен, че единия обича сандвичи със сирене "Роял", а другия е боксьор)
Д. Дали ме нерви факта, че италика и болда се включват автоматично
Е. Още неща, но най-вече не пропускайте да отбележите факта, че има нова цветова схема

Какво ново по моите ширини и дължини

(чудите се защо почвам с Б? ми просто така ми харесва)
В общи линии, на практика вече съм пълноправен равнопоставен или нещо от тоя род шофьор, сиреч мога да карам кола, без да нарушавам някакви закони, стига да не превишавам скоростта, отнемам предимства и така на татъка. Ениуей, факт е, че преминах обучение по първа медицинска помощ, един от най-нелепите курсове, на които някога съм присъствал. Общо взето началото на лекцията закъсня повече от пътническия влак Пловдив-София по обяд, хигиената в на пръв поглед чистите коридори се доближаваше до тази на обществена тоалетна в Столипиново, а по време на самите лекции имаше повече заспали хора отколкото в нетелевизионен ден в залата на парламента.
Първо ни раздадоха някакви книжки(след около час висене и чакане), които въпреки убеждението от д-р Иванов мисля, че са написани в интересен стил, лесен за четене, бяха написани толкова дървено и скучно, че за момент се върнах в 
8-ми клас, припомняйки си учебника по химия. После почна да ни обяснява за стотиците жертви на ПТП-а и че трябва да сме внимателни и така на татъка, след което почна да ни обяснява за човешката анатомия накратко.
Неудобното в случая беше, че бях седнал на някакъв стол, поставен точно между плакат със скелета и плакат с мускулите на човек и доктора, показвайки от време на време някакви части от човешкото тяло, или пък мускули, трябваше да се местя ту в ляво ту в дясно, чувствах се малко олигофренски.
4 часа ни обяснява тези кретенизми, после пусна един още по-малоумен филм, който... абе книжката, в сравнение с филма беше направо като последните минути на финала на Шампионската лига Байерн - Ман Юнайтед 1:2.
След филма последва още една забавна част от цялата история - практическата част на курса. Общо взето 3 манекена, върху които уж трябваше да тренираме дишане уста в уста и сърдечен масаж. Та след като каза, че следва практичната част всички си останаха по местата. После каза "не искам да повтарям, 
но трябва да започнете с практическите упражнения", след което двама-трима леко уплашени станаха и почнаха да се оглеждат. След 10-тина секунди и останалите почнаха да стават, с искрящо нежелание. Общо взето в 20-те минути тренировки само една жена пробва някакъв сърдечен масаж, а останалите си играхме с различните отрязани ръце, стомаси(изкуствени естествено), разни парцали и уреди със стрелкички... Доктора пък не му направи особено впечатление цялата тая част, мисля ясно осъзнавайки ситуацията, а може би имайки опит и с останалите групи - едва ли при тях е било различно.
Накрая ни раздаде по едно листче и един въпросник, който трябваше да попълним с а) б) и в). За да си представите каква е била ситацията, се 
върнете малко във времето и си спомнете за контролна по физика, химия, биология или каквото и да е, в момент, когато 
учителя/yчителката излезе от стаята и затвори вратата отвън. Разликата беше, че тук се преписваше дори по-явно, а изпитващия не бе напуснал стаята... По-късно пък леката иронична забележка "Еднакви грешки, а?", последвала от също толкова иронична усмивка не 
трогна никого. Уелкъм ту Бългериа.
За друго не мога да се сетя сега, нещо което ми се е случило от четвъртък вечер до този момент, нещо, което да заслужава нечие внимание, така че ще продължим напред.


Какво е същото по моите ширини и дължини

Ами почти всичко. Гладен съм, не ми се спи(а трябва, та да може да легна и да се събудя утре в 4 да гледам формулата, а после да отида и на панаира на образованието), но ме мързи много. Превъртях що има мортал комбат, трябва да се захвана по-сериозно с Медийвъла, но ме мързи и така на татъка. М...... абе що за глупав абзац, кой може да пише по тая тема? Същото нали за това си е същото, че не се е променило.


Историте за хлебарките и драконите ги разказах по-нагоре(освен ако съм изпуснал да кажа, че в залата на БЧК-то се разкарваха хлебарки по земята, а драконите са пряко свързани с МК)

Разликата между Самюъл Джаксън и Брус Уилис пък е, че единия се троши като тебешир, а другия не се троши хич. Странна история, която може би бих проследил по-внимателно, ако телевизора не беше зад гърба ми през цялото време.


Кратки новини:

  • Онази албена пак ми е пратила имеил(онази албена е една, която ми праща някакви картички с повод и без повод. нищо лошо, но трябва да се отбележат няколко факта: 1. картичките не се отварят 2. знае ми в общи линии всички празници, малко хора ги знаят, дори и аз 3. не ми отговаря на моите имейли 4. нямам представа коя е албена!!! ally_86@abv.bg - ако някой му е познат тоя имеил, моля помагайте)
  • Рождения ден на редондо е на 22-ри. Аз пък тогава първата ми регистрация в дир.бг става на 4 години, нищо че междувременно няколко пъти е крашвана.
  • Леко ме боли кръста, освен главата. Дали да не пия чай? Ще пия
  • Трябва да отговоря на имейл на сестра ми, а също и да намеря извинение защо не го направих цяла седмица вече.
  • Утре съм на панаир на образованието, а трябва и да си разпределя окей времето, та да мога да гледам и формулата по някое време
  • Формата, в която се пише блога е интелигентна колкото пластмасов прибор за еднократно ползване и имам чувството, че е писана от някой от майкрософт.
Това е за днес


5 comments:

Anonymous said...

може и да е писал в майкрософт преди, после да е отишъл в гугъл, те "крадоха"* някакви хора от тях

* даже се съдиха нещо

Anonymous said...

ве тая албена според мен е гуардиан ангел или както там се казваше, абе разградската албена от отбора на розите. мисля, че е добарала имейлите ни от профилите и спами усърдно... и не е само по празниците, аз получавах през ден преди да ме отмързи да сложа етикет спам :)

Краси Т said...

Абе около тебе само некви ненормални се въдат, замисли се по въпроса!

petel said...

toni - не съм се замислял. ако не съм споменал - там същите проблеми ми ги прави и в гмеил, за мен де е очевидно, че са на една платформа; предполагам несъвместимост с опера
анонимен олмаши? - аз пък се чудя защо по дяволите продължава, а и даже картичките са преебани някви; даже и на имейлите не отговаря
краси - бате, прав си:о

Anonymous said...

албена и мен ме спамва, деба, но забравих да й кажа да спре като я видях на последния мач на пмл, в който участвах
т.е. по-късно разбрах, че девойката-която-седи-там-и-си-тръгна-по-някое-време е тя
следващият път няма да съм толкова мърсифул