Wednesday, May 16, 2007

89' Livescore училище

  • Английски - 6. Въпреки, че почти не се вясвах измрънках за шестица и готово. Иначе, разбира се, си ги знам нещата. Просто не й се появявам в часовете... не, че съм единствен, де, около 14-15 я дойдат, я не(общо сме 18)
  • Свят и Личност - още не е ясно. Предадох си проекта, даже го защитих. Само да вметна, че всъщност ми го прави Чунчуков, аз не съм го чел дори, а понеже Чунчуков понякога върши големи простотии трябваше да се чудя как да замазвам импровизирайки някакви щуротии, по време на "защитата". Общо взето беше шоу, най-вече когато даскала каза, че си личи, че не съм го преписвал от някъде, а двамата сами сме си го правили(с Мариан), който междудругото дори не го е виждал проекта майче.
  • Технология на машиностроенето - 4. По-интересното е, че ни накара днеска да си извадим по едно листче и да напишем свободно съчинение и да отговори на въпросите какво мислите за "Учителя Пекалиев", "Човека Пекалиев" и "Препоръки за преподаването на учебните часове". Аз, естестевно, писах абсолютни малоумици
  • Икономика - 5. Пак я излъгах, по принцип имам две четири и половини и трябваше да ме изпитва за 5, но аз някак си я накарах да си мисли, че имам две петици и се боря за пет... Еми екстра
  • Машинни елементи - още не се знае, клони към 2 обаче. Днеска уж беше последния срок за предаване на проектите на нашата група, ама ние 6/9 човека от групата не сме предали още, така че няма как да ни зареже така... Аз сега за това съм буден до 5:24 вече, правя си проекта... Писна ми в един момент, тоест изчатках. Иначе днеска е било забавно, аз закъснях с 20 минути, понеже беше зверска жега си бях зел два натурални сока от стола, влизам с тях в кабинета, едното изпито и го хвърлям, след това вече се оглеждам в кабинета какво става... Всички с някакви начумерени и сериозни физиономии, аз бях весел нещо, не знам що. Развеселиха се нещо, казах на господина 'здравейте' и си седнах културно да си допия сока. Не знам кво чак толкова смешно имаше...
  • Трябва да попълня някакъв документ, че не дължа нищо на училището - на домакина, на библиотекарката и на заплатите(?!). Хубаво, че е само на училището, а не на разни други хора.
  • Класната иска пет снимки, ебати, аз да не съм фото?

Тва е общо взето за момента, пожелайте ми успех по МЕ, МОМИ и ММ с ЦПУ

4 comments:

Anonymous said...

успех по всичко, най-вече по МОМИ :)

Anonymous said...

с ТРИСТА(300) зора изкарах тройката, бате... по мм с цпу също към 3 върви, като си начертая днеска редуктора и по машинни елементи ще се оправим, няма проблеми

Anonymous said...

"Пак я излъгах, по принцип имам две четири и половини и трябваше да ме изпитва за 5, но аз някак си я накарах да си мисли, че имам две петици и се боря за пет..."

Бате, дневници няма ли при вас ...

Anonymous said...

Дневника беше в другия край на стаята, но по принцип си има личен бележник, там бяха 5(4 1/2) и 5(4 1/2) написани и аз й обясних, че май имам две петици и показах и тя еми хубаво, отивай да учиш по машинни елементи. Готина даскалка
"Очаквайте" btw