Thursday, May 10, 2007

Очаквайте...

  • Приключенията ми със Сашо и шофьорските ни книжки
  • Приключенията ми със Сашо и изпитите в ПУ(а също и историята на една закуска)
  • Случки около панаира
  • Livescore на последните две седмици учене на средно образование в нелекия ми живот
  • Може би в отделен блог, тоест не може би, ми със сигурност. Надявам се преди бала да го напиша - интересни случки и най-запонящите се люде, които са ми били съученици и учители.
  • Аз лично не очаквам никой да отговори в блога, така че ще напиша, че монтоя е гъз, а реал мадрид педерасти, така поне двама се надявам да ми отговорят. Е, ок де, наскар е тъпо, суха река е село

6 comments:

Arutha said...

К`во стана с тая книжка> Взе ли я най-накрая ?

Anonymous said...

само да ти обърна внимание, че жаира не реагира на кзхпм :)

Anonymous said...

руси: понеденлик
тони: може и да е реагирал, не съм пробвал да пиша, дали ме е медализирал:)

cadaurus said...

заповядай отговор:

4-0. :)

Георги said...

е не съм толкова първосигнален от едно кзхпм да скачам де, трябва да пробваш да се аргументираш

Anonymous said...

kaspar: Това какво е, години-титли, ли?:)
жу: светофари шахти, абе обичайното, мързеше ме, мислех онъз сигнатура да та пратя